Take the chance before it's too late

En flicka står själv borta i tiden, ser livet rusa och tänker på klivet.
Hon räknar varje sekund och varje minut.
Hon se det närma sig så hon blundar till och öppnar sina ögon.
Det var de hon inte ville se...

Jag har faktiskt aldrig sett meningen
med att gå i andras fotspår och jag
har heller aldrig gillat att något gått i mina.
Jag vill stå själv och inte ha någon annan som
smyger på mig bakom min nacken.
Varför ser inte folk sina egna drömmar? 
Varför kan inte folk tro på sig själva?
Det är ingen som ska bry sig, 
det är du själv som ska bry dig. 
Inte jag, inte han och inte hon.
Det är du som bryr dig och
det är du som vet vad du vill
för ingen dömmer dig för nått.
Det är bara döda fiskar som följer med strömmen.

Little Marbles – Vacker 
- låten heter vacker därför den är så vacker.
  hjälper att tömma hjärtat så inte det
  känns så tungt och släpar i backen.



Kan ingen ge mig sommar? Sol? Grönt gräs? Kvittrande fåglar?
GAAAH, jag blir tokig på denna äckliga könsorgans vintern!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback