how will it be?

man blir ju orolig! wäää, en helt vardaglig grabb på 32 års ålder, blond och utklädd till polis och skjuter 87 personer. några helt vanliga ungdomar som är på ett läger för de tror på något politiskt. fatta vilken obehalig kännsla att för de som flydde ifrån denna man, gömma sig och springa ifrån faran. hur kommer dom som överlevet nu se på poliser? jag själv skulle ALDRIG på ett förtroende för dom igen efter upplevt något sådant. och inatt  när jag hörde att det blåste genom mina hörlurar knöt det sig magen att veta att han var där ute, 2 timmar ifrån Oslo.. man har ju fått reda på att bad people har varit här när de flytt från den riktiga polisen, sååå jag menar jag var lite rädd. nu kommer jag aldrig kunna veta vad som är äkta eller inte. en bluff eller en sannhet? 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback