That's me bitach

yeah I know that I talk about Paramore too much sometimes. but the thing is that... om en människa ska funka ihop med mig måste den också gilla Paramore. Jag kan inte leva med en människa som ogillar Paramore. Det går inte. Jag blir GALEN. HELT GALEN. Dom som snacka skit om dom vet inte vad dom betyder för mig. Vet inte att dom betyder percis lika mycket som min familj. Vet inte att dom ger mig mod och inspiration till min vardag genom deras ord och deras utseende. Vet inte att dom gör mina dagar! So fuck off! Lär er leva med Paramore innan ni kan lära er leva med mig. Och då menar jag, LÄR ER PARAMORE PÅ RIKTIGT! om ni redan kan det, så är det mycket bra för er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback