LOSER LIKE ME!

men jag har inget vettigt att skriva... 
Jag åt Pizza förut och jag är ovanligt pratglad just.precis.nu. jag sitter också och diggar till musik. jag vet fortfarande inte vad jag ska lyssnar på så jag lyssnar på glee. jag fick lust att se om på glee. men jag vill också se på de första säsongen utav himym... mitt liv låter ganska jobbigt just nu måste jag säga. jag får ta mig en funderar på alla svåra beslut som måste tas. 

-my temperature is running high. DO YOU WANNA TOUCH?! THERE? WHERE? DO YA? DO YA?
-m
mh,h, don't go breaking my heart, I couldn't if I try. ooooohoo, nobody knows it!
- you were working as a waitress in a cocktail bar when I met you. DON'T YOU WANT ME BABY?! DON'T YOU WANT ME OOOO^Å^^HHOHOO! 
-you can by hair if it don't grow, you can fix your nose if you say so you can by all the makeup that mac can make. 
-
CAUSE I KNOW THAT ONE DAY YOU'LL SCREAMING MY NAME AND I JUST LOOK AWAY.
CAUSE I KNOW THAT ONE DAY YOU'LL SCREAMING MY NAME AND I JUST LOOK AWAY.
I can only be who I are
I can only be who I are
-  up up upu pupu and away. light up the world tonight

okej, jag känse bara att skriva lite rader av de låtar jag sjuger på. som nu glee har gjort till sitt. nu ska jag ta livet på allvar. Glee eller HIMYM.................................


ja se fan, vilken cool bild jag hitta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback