A sweet fairytale it was!

Jag måste investera mig ett plektrum innan jag slänger mig i väggen pga av
hur galen jag blir av att inte pela med ett! O_o


OKeeeej! Jag har nästan börjat skrämma mig själv nu. 
Först och främst sa jag till mig själv att jag ICKE skulle investera mig en iPhone. Men vad har jag gjort? Jo skaffat mig en. För den andra sa jag också till mig själv att inte skaffa mig Twitter. Men damn! Det har jag också skaffat! Har till och med 8 followers! *HAPPYFACE* Nää men öh! Ganska awesome faktiskt. Vem vet vad jag mer kommer börja nu när jag gått mot mina egna regler? Fast detta med Twitter var ju ibörjan bara för att stalka mina vänner i Paramore men visade sig bara vara en rikigt kul grej! =D 

Ni hittar mig undernamnet- " asweetfairytale "



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback