Är det här allt det blir så dör jag.



Jag ska börja skriva brev och trotsa allt med en penna. Köpa en grammofon och lyssna ifrån mitt hjärta. På så vis behöver vi inte bära med oss en lortig trasa. Vi kan krossa den så lätt men ändå så lätt att hata. Jag menar ingenting, inte när ord formar sig som så, så lätt att hata och så lätt att missta. Missta som ett misstag vi alla hatar dag för dag.

En sak jag säger till mig själv varje skolstart. "Börja om från börja, börja om på nytt".
-Jag har redan gjort det och det gjorde jag för längesedan. Det är bara schizo inne i mig som leker och tar fram gammla känslor när nätterna blir långa. 
Jag har insett att jag älskar att se på stjärnorna när natten är som mörkast. Det är där jag ser mig själv som en spegel bild upp i rymden. "fuck all the people, fuck them all" mitt hat kokar snart över.
Grejen är bara den att jag inte gillar människor och litar inte på någon. Därför gillar jag mitt enga umgäng.
En söt värld bland enhörningar, secoundhand och drömmar. Det är allt en människa behöver.
Jag hatar allt annat.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback