The new year is waiting on us!

Happy new year happy new year!
Okej, visst det är inte nytt år än
men det är ju ändå nyår! Wäääääääy!
Hade ju tänkt mig att skriva om året som
varit men orkar jag? Nej tyvärr inte!
Men kan bara säga att 2010 har
varit det bästa året ever och
tror det kommer vara svårt att
toppa pga underbara
händelser i mitt liv detta underbara år!
Men wtf? Jag ska göra 2011 lika underbart!
Leva livet, våga vara mig själv
och skita i idioter! Det är precis vad jag ska göra 2011.
Bara må bra och uppfylla mina drömmar!
Det låter bra tycker jag!

Men hur som helst tänkte jag lägga upp en bild
på mig och Mikaela förra nyåret bara för att vara cool!


Ska bli kul att se vilket skillnad det var förra nyåret och idag!
men jag önskar er  iaf en mycket mysig, rolig, awesome och fabulous nyår!
Britta Persson – Toast to M



tycker ocksåp att det låter riktigt bra! :D man ska vara positiv!



sv: åh tack så hemskt mycket! jag kommer inte riktigt ihåg, men det enda jag har använt är en mörkgrå glittrig ögonskugga och sotat lite med den :)

2011-01-01 | 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback