We bring hope to the future.

Jag har en sån längtan, och längtan vill aldrig gå över. 
Längtan om framtiden kan vara något folk fruktar,
men jag älskar tanken om framtiden.
Man vet egentligen inte vad som kommer hända
och det gör det hela bara mer spännande!

Men nu tänker jag på nyår,
vilket också är något jag längtar till...
och jag vet inte om längtan är
att få fira det nya året eller att få uppleva det!?
Men tanken säger mig ändå att det är
att få uppleva det nya året som kommer! 
Allt som kommer hända vilket jag får
fjärilar av att bara tänka på! 
En helt ny skola med helt främande 
personer och samtidigt få göra det man brinner för! 
Man får äntligen ta de vägar man vill
utan att lyssna på vad de andra har att säga! 
Och klart finns det sorliga nakdelar med det,
men vi låter oss skjuta upp dom tills den dagen det händer! 
 





dom är köpta på hm hihih :D

2010-12-29 | 15:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback