We can only be quicker

Gaaah, jag har ont i mitt öga. Så därför att jag har det sitter jag och petar i det x_x
Det är jul snart, jul snart jul snart. Jag längar dock inte?
Har ni ett svar på varför det är så?
HUR SOM HELST... jag lekte med fina flickor i går kväll!
det var BAMSE kul! Vi gav varandra jul klappar.
Vi leker inte så ofta längre så därför har vi jete kul
när det väl händer! eeheeheheh!!!
Jag och Mikaela somnade runt 6 :$,
och vi var taggade att vi skulle ut och gå
men då vaknar jag av Mikaela pratar i telefon,
då säger hon "klockan är tjugo i 2 Elsa" då sa
jag NEJ NEJ NEJ NEJ! Jag ville ute och gå...
Men jag gick ut och gick.. med min hund ist
då såg vi en ÄLG. Hon skällde till och jag sa
att hon inte fick skrämma mig så mycket.

Sen skulle jag höra på musik så jag satta på mig mina fluffiga och mysiga hörlurar
men då visade det sig att dom inte funkade
eller så är det min dator som inte funkar som den ska
det tror jag mer på för jag gråtar om mina flyffiga och mysiga hörlurar har
gått isönder... t_t

Jag har ingen poäng med detta inlägg men vi säger
som om jag ville ha fram att denna dagen blev knasig ^_^


Jag är också lite stol över mig sjäv... Nej jag vill inte låta ego :<
Men jag säger det till ALLA jag känner och ALLA jag ser!
Mitt hår har börjat livit långt (A) - Elsa is proud I_I


ja, så äre verkligen! bästavän är det, så gosig oh glada jämt :')



haha ja vet inte varför du inte längtar till jul, jag ängtar jeettttemycket:)

jag sparar också till längre hår, hihi :) elsa e så söt tycker jag!<3

2010-12-19 | 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback