My thoughts you can't decode

Kärlek kärlek kärlek kärlek och än en gång kärlek.
Det är de ända jag kan säga, för jag vet inte hur
man kan beskriva hur mycket man älskar
musiken till världens bästa band.
Texterna känns så verkliga,
rytmen håller balansen
och man bara svävar med melodin.
Helt ärligt när jag tänker på det,
jag skämtar inte och jag ljudgr inte.
Jag blir tårögd. Verkligen!
Det är så... fint på något sätt?
Jo så kan man säga, musiken är fin!
När jag har hört något band/artist i
verkligheten har jag alltid tyckt dem är bättre än innan.
Kan jag verkligen tycka mer om Paramore än jag redan gör?
Dra mig baklänges vad jag längtar!
Det är ju i hela friden bara en vecka kvar och...
ja, jag har fjärilar i hela magen och kroppen!
Tror att jag snart flyger!

Decode- Världens finaste låt,
världens bästa måste jag säga att jag tycker
inte för att det både är mitt favorit band OCH
favorit film tillsammans.
Nej, låten känns så mystisk och sånt gillar jag!
Det är kääääärlek! >2222


förlåt , tog bort det inlägget du kommentera för det va fel tid pubilicerat. om det va ngt är det bara du kommenterar igen :)



sötnos!<3

2010-11-07 | 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback