Pyjamas party lixom!

Aaah, asså nu tänkte bah lägga in ett snabbt inlägg om min kvälls outifit!
Den är bah så sexig eftersom jag har "Edward" på magen vah! Heheh
Hade man matchat detta med ett par tofflor eller varför inte
ett par raggstrumpor nu mot vinter, det skulle bah vara så pyjamas party!
Asså, vad säger ni? Är det hiss eller diss?



Aaah, här ser ni då, jag har ett par gråa byxor ifrån tror det är cubus,
och sedan en tröja med "Edward"  som sagt.
Men den säger jag inte vart jag har köpt! Hihi, busigt.
Och om ni undrar på stoleken är ALLT i XXS
eftersom jag går på fling diét!
Det måste ni bah testa va, lixom äta 3 koppar med
special K varje dag gör så kroppen blir så fin och smal!
Se bah på min rumpa lixom! Vem vill inte ha en bit utav den? RAWWER!

XOXO, Puss på¨er!  <3


Hahahah, du är allt för go (:

2010-11-14 | 13:53:12

skojar du eller?

du är ju jättefin som du är !<3

2010-11-18 | 20:57:31

hahah vikken tur! lite seg är jag ibland ;)



jag tycker du är så otroligt fin person! :)<3

2010-11-19 | 07:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback