I can't make you stay


Har varit hos Amanda med Veronika och badat!
Rikigt mysigt var det måste jag säga,
synd att det inte var stjärnklar himmel men, aja!
Men hur skönt är det inte att bada i rikigt
hett vatten när det är kyligt ute?!
Väntar bara till vitern...


My Chemical Romance!
Mitt gamla favoritband, vet inte varför jag kom på att skriva om dem...
men varför inte?!
Kommer väl ihåg första gången jag såg
"Welcome to the black parade" videon på MTV.
Jag visste inte om jag skulle tycka om den eller inte
men något sa mig att det var bra.
Fast jag sa det inte till någon för jag todde
de skulle tycka jag var störd eller något.
Men sen sa jag det och de brydde väl sig egentligen inte om det?
Det var väl egentligen bara stört att tänka så av mig egentligen,
men hur som helst fick jag iaf en skiva av Sofia i julklapp sen köpte
jag en band tröja på marten.....

sitter (eller ligger) ner nu iaf och lyssnar på
skivan jag har på något ställe dem på spotify.
Asså, de är inte så jätte dåliga då.
Inte precis de bästa men det går ju faktiskt att lyssna på =)
Kanske ska ta och leta upp "The black parade"  skivan imorgon?
Annars säger jag GODNATT!

My Chemical Romance – The Black Parade



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback