Lovers in Japan

Konitshiva!
Det ändå jag kan säga är att jag inte vet vad jag ska säga.
Denna "prao" har varit helt jävla awesome!
Samtidigt då jag har fått ha koll på hur de egentligen
jobbar ombord och inne i cockpit så har jag fått  åka
till det land och ställe jag alltid velat åka till!
Samt Köpenhamn som jag inte för glömma bort!
AAAAAAAAAAAA, tror jag inte fattar det än.
Men jag älskar Japan mer nu än jag gjorde innan!

Jag vet faktikst inte vad jag ska säga,
har inte ord som kan beskriva faktiskt!
Ett minne för livet och en underbar upplevelse!


Köpenhamn


harajuku- där det finns mest Lolitas


Shibjua- Största stället i Tokyo

 
I Japan har de så underbar stil,
gulligt och blandat tillsammans med tufft blir underbart!
Något jag fortfarande är sur över att jag inte köpte var ett par
*Skor med nitar utanpå och blommig tyg innuti.  hur kawaii som helst.
*En "panda" tröja som hada panda fickor och panda öron
*Och sedan alla underbara rosetter!
Men man kan väl inte köpa allt man ser heller så :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback