I start to wonder

Jag vet inte vad som väntar bakom hörnet
och jag vet inte vad som väntar på mig i framtiden.
Men för tillfället vill jag bara stoppa allt och leva i nuet.
I stort sett gör jag det redan men jag vill leva kvar i åldern ett tag till.
Allt går så  snabbt och jag tycker inte det var länge sedan jag gick i 7:an...
Tiden kommer gå så snabbt nu och snart säger jag hejdå till alla.
Jag vill ta reda på tiden och bevara den med ett gott minne i livet.
De flesta säger att tonåren var/är den värsta tiden man går igenom.
Visst, det kan vara svårt och tufft men det är så otroligt mycket man
börjar se och hur mycket som helst man lär sig
och det är nyttigt för oss,
nyttigt för oss att se hur allt hänger ihop.
Men hur tufft det än kan vara så trivs jag i det.
Men vem har sagt att livet alltid är som en dans på ett par rosor?



kan tyvärr inte säga att det är världens nyaste låt men den är för mysig!
The Temper Trap – Sweet Disposition


va bra texter du skriver! det märks att du menar det du skriver :)



vad har du tänkt att söka på gymnasiet då? :)<3

2010-11-04 | 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback