Screaming halleluja

Något jag tror jag kommer prata om ett rikigt bra tag om
framöver är det stora drömmen och resan mot London.
Eftersom den närmar sig, mer exakt så är det 55 dagar tills jag och Amanda åker
och 56 dagar till vi sitter på konserten!
Kan ni förstå??? Det är egentligen inte alls länge kvar!
Det är nu jag börjar inse på rikigt att vi verkligen snart är där...
Jag kommer drömma om det tills jag verkligen har upplevt det
och när jag väl har gjort det kommer jag sitta instängd i min lilla bubbla
och bara tänka på det! Jag lovar att jag kommer vara omöjlig att prata med då!
Stackars Amanda! haha men jag lovar vi kommer vara på samma humör ändå.
2010 kommer verkligen bli världens bästa år pga av det!
Herre hjälp mig!
Nej men jag drömde faktikst en "marddröm" om det för ett tag sedan.

Jag och Amanda gick in på H2 arena och så typ var det inte alls stort där
och det var knappt inga folk där!
Men när vi kommer in där säger jag till Amanda att jag kommer snart
för jag ser Hayley sitta på golvet och prata med några fans
och då går typ att förutom 2 fans iväg och då säger jag typ
"I'm sorry if I distrub you Hayley but..."
men så  får jag värsta blicken av henne och så går hon och
jag ropar typ Hayley efter henne O.o
Sen går de alla på secen. Josh, Zac, Talyor och Jermey
står där berädda och allt men så går dem av secnen och
så kommer Bob ist och så sjunger han och Hayley "airplans" ist...
Då börjar jag typ att gråta men sen kommer de tillbaka in
och Bob går ut och så kör de typ, Ingorance eller Turn it off
vilken av de låtarna kommer jag inte ihåg men,
ja sen var konsetet slut.

Jag hoppas verkligen inte att konsetet blir så! HAHAHA
Nej uff, hemsk tanke ;p
Nej men som sagt det närmar sig och jag börjar
redan planera vad jag ska ha på dig?!
Men sån är jag! Men nu ska jag nog sova är grymt trött!
Hejmässsääj!





<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback