Åh mr medicine

16 random frågor
Vem var den senaste du slog till? öhm, Sofia? Robert?
Vad har du för bhstorlek? 75 b
Trivs du med det? Trivs att med det =]
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Menas det att jag måste sätta mig och räkna alla nr?
Gillar du nån nu? Icke som jag vet =p
Vad gjorde du inatt? Vad jag gjorde i natt *flört*, neeeej JAG SOV!!!! :F
Och i förrgår natt?  jag sprang snabbt! haha, nej...
Vad gör du innan du ska sova? Känner mig cool med mina hörlurar en bok eller datorn.
Kan du prata med din mamma om allt? Ja, om jag bara öppnade mig så kan jag prata med mammmsen!
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja, jag hade att berättat för  dem ja
Har du varit gravid? Neeeeeee
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? nej, hade smällt till honom på käften
Choklad eller glass? Chokolade
Push-up eller T-shirtbh? push-up :I
Stövlar eller sneakers? GUMMISTÖVLÄÄÄR
Kjol/klänning eller jeans? - Kjol..... klänning.. jeans har blivit obekämt ='(
 
Åtta Fakta
Hemstad/ort: tracpaprpcrlottenberg
Hårfärg: orange
Längd: 1.20
Frisyr: affro
Ögonfärg: blå-grå.
Skostorlek: 38
Humör: stirra in i väggen och försöka psyka? nej, jag vet inte.
Vänster eller högerhänt: högis

Kärlek
Har du nånsin varit kär? ja.
Tror du på kärlek? Tänk att jag göra det
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? mjo
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ja
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? ja
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej, tänk för att jag inte har det
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? HUM, jag vet faktikst inte. tror inte det
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nee
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? hahah, ja nej vet inte om man kan säga "hemlig beundrare"
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, faktikst.
This or that
Kärlek eller pengar? kärlek-penger-kärlek-penger. är nog klok och säger pen... kärlek
Vin eller öl? ...............
Dag eller natt? natt
One night stand eller förhållande? beror helt och hållet på
Tv eller internet? internet. tv och internet i ett då ju (Y)
Pepsi eller cola? cola =o
Vild fest eller romantisk hemmakväll? både och .
Färgfoto eller svartvita? beror på vilket syfte bilden har :)
Telefonkontakt eller face to face? beror på =)
Bilddagboken eller myspace? O.o bdb.....
 
Tio "Har du nånsin"
Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? heheh, nää
Har du nånsin viljat ta livet av dig? inte precis
Har du nånsin gjort något du ångrar? jaa, det har jag gjort många gånger
Har du hoppat bungy jump? nääää, ALDRIG
Har du nånsin varit med i en olycka? neee
Har du nånsin ätit en hel tårta? hahahaha, skulle inte förvåna mig!
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? he he he e .
Har du nånsin gått på bio ensam? ja, då satt jag i ett hörn helt själv och åt popcorn......
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? häh?
Har du nånsin tyckt att världen suger? världen jag har tycka suger.
 
Tio känslor
Saknar du någon just nu? Nej, ja nej jag...  kanske om jag tänker efter?!
Är du glad? Är jag?
Är du fundersam? Det är jag!
Är du uttråkad? Är jag?
Är du tysk? Neeeeej.
Är du italienare? nej =(
Är du finsk? Inte det heller... tråkig människa
Är dina föräldrar fortfarande gifta? De är  gifta ska jag säga er.
Gillar du någon just nu? neeeeeee
 
Om dig
Hur mycket är klockan just nu? 18.18 (wiiiii)
Namn? ELS (I) A kristina farelius
Vart bor du? jag bor typ bah i charlottenberg vah... Har jag inte redan svarat på det?
Hur många barn vill du ha när du blir stor? öhm, inte för många bara
Vill du gifta dig? SPÖÖRRSsss
Rullar du spaghettin eller skär du den? vet faktikst inte?
Har du ätit sushi? ja >.<
Favoritglass? vanilj med krossad choklad
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 3-4
Humör? psykisk sjuk

Fyra grejer

Har du någonsin blivit jagad av polisen? HAHAHA, nej kankse?
Har du en hund? ja :****
Sover du helst själv eller med någon? beror på :)
Tror du på spöken? det gör jag

Skulle du
Skulle du vilja vara längre? JA
Skulle du vilja kyssas nu? nej
Skulle du vilja dricka dig full nu? nej
 
Kan du
Kan du röra på öronen? men händerna?
Kan du slicka dig på näsan? nej (A)
Kan du kolla i kors med ögonen? ja, tänk att jag kan det.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? det kan jag nog... inte elller?
Kan du va på en fest utan att dricka? det kan jag!
Kan du tänka att pierca dig i naveln? nej
Kan du suga? klart, det är en inlärd reflex! ;)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? .... svara inte på den
 
Har du
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? de har dom
Har du syskon? 1
Har dina föräldrar ljugit för dig? det vet jag inte... kanke dom har eller inte
Har du varit hög den här månaden? ja, vad  tror du om mig?
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? extremt >.<
Har du borstat tänderna den senaste timmen? neee
Har du pussat någon som är fyra år äldre? neee
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? neee
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nee
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?  neeee
Har du ljugit på någon fråga än? neeee
 
Vem
Vem älskar du? de som står mig som närmast!
Vem vill du bli full med? de som hänger på!
Vem är den bästa artisten/gruppen? PPPPPPPPP-AAAAARamare
Vem pratade du senast i telefon med? Mikaela och Amandas fintter i bakgrunen
Vem är snällast i världen? Min farfar är en rikig snäll typ :)
Vem vill du prata med? Ingen, tack.
Vem sov du senast med? öhm, kankse det var..........
Vem vet allt om dig? ingen vet allt, men de som vet mest är Amanda, Veronika, Mikaela och Vickis.
Vem kramade du senast? hm... bra fråga.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback