All the cutie pies!


EHM.. Egentligen tänkte jag vara cool och ta lite kort idag efter jag kom hem ifrån Karlstad (hängde lixx på Mikaela och hennes mooorssaa), men ja.. jag tänkte lixom ta kort på lite smått jag köpte. Ni vet sådna här random bilder som ser lite coola och mystiska ut och inte sådna fula "fjortis visa vad jag har köpt bilder"? Ähm, men iaf jag somnade på soffan ist! Det va skönare! =D Men just precis nu fick jag en så otrolig kick att gå ut och ta kort på våren lite fula bilder så lixom. Men det är ju becksvart! *blööö*

MEN! Eftersom jag inte har någt för mig kan jag ju ändå sätta mig och fixa lite bilder ifrån Uppsala/Stockholm?! Eller kankse göra en ny header, för lixxoom den jag har nu ser ju lite retard ut mot min bakgrund. EEEHEh


eheheh, den bilden är lite randomis! jag har på mig en söt tröja med gulliga hundar som pratar eller om det är katter? Jag vet inte men min mormor och pappa trodde det var en sov tröja när jag köpte den förra veckan =[
Nej. sa jag tillbaka till svar till dom två då när dom frågade var för sig!




sdfdg

2011-04-30 | 02:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback