Like a lonely lovers charm...

Egentligen borde jag ligga och sova, egentligen borde jag göra en ny design som jag trivs med och egentligen borde jag göra så otroligt mycket mer men jag blir sönder stressad! Jag behöver lugn och ro.

Vi alla borde tagga ner, tag ett steg tillbaka istället för två eller tre för mycket.
Vi kommer känna oss bra och vi kommer klara allt så mycket bättre. Men när inget händer blir jag så trött på att vänta på något som jag vet inte kommer hända. Får ta tag i sig själv och göra det bättre på egenhand. Stanna upp istället för att springa. 

Ju längre man faller, desto sämmre ser man allt. Men desto högre man flyger desto  klarare ser man allt.
Ju högre vi kommer, mellan flodar och vindar kan vi klara allt bättre. När man känner att allt dansar, stanna till och dansa lite till.  Vi kommer bli bättre än vi var, så dansa medan du kan! Älska det det älskar. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback