Tomorrow never knows

Egentligen borde jag väl inte har problem med att stava mitt egna efternamn men, öh. Det är ju svårt. Måste alltid dubbelchecka några gånger så jag vet att jag stavat rätt när jag skriver det på datorn. HÄHÄH!
IDAG SÖKTE JAG SOMMARJOBB! Damn, I'm good! Nu ska jag bli en duktig flicka som jobbar i komunen i 3 veckor till sommaren! KUL, eller?  *.* 

ÄNNU EN ROLIG SAK! Sista nationella provet i Engelska imorgon! *WIOII* eller. Sen återstår matten! ÄLSKADE MATTE! hur ska detta sluta!
Men jo, låtsas svar om vi kommer in på gymnasiet kommer vi få besked om i början på nästa vecka ockås. Jag dör nästan lite inomords när jag tänker på det!


(Puss på Johannas Balder!)

Hur många gånger jag gjort detta vet jag inte? Men man förändrats och men kan faktikst ha lite små trist ibland så här mot kvällen så varför inte?!?

Åtta saker om dig själv!
1. Är du singel? - Hahehö.... ja ^^, fast det är ju inget nytt! 
2. Är du lycklig? - När jag känner för det är jag det! 
3. Är du uttråkad? - ofta min vän, ofta...  men man kan ha kul ändå! ^_^  
4. Är du ledsen? - Nää, inte så värst mycket längre. Alla har sina perioder c;
5. Är du italienare? - Ah, faast neeee...
6. Är du cooling? - Behövde du ens fråga? 
7. Är du från irland? - YO BROH. näe
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Tänka sig, att det är dessa varelser att!  

Åtta saker om ditt kärleksliv!
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Yeah, I do o_O'''' 
2. Har du någon gång blivit sårad? - Jo meeeen aaaaah....... HÄ EH
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? - åh ;_; gud ja 
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - JO, men vem vet?! ;33
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? - Jag är aggresiv för sådant ^^, neeääej, men nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? - Hur hemlig är den om den berättar för mig? >: 
7. Är du kär? - *går och gråter i ett hörn* LIIIV MIII ALÖUN 
8. Vill du gifta dig när du blir stor? - Har en bok av hur my day will be. Fast nä, jag har knappt tänkt tanken! O.o

Tio saker, två alternativ!
1. Kärlek eller lust? - DAMN, I'm just a baby. How should I know?! Neee, men kärlek
2. Hår eller ögon? - FANDÅ! Hår kan rädda ett mindre snyggt ansikte, men ögon är ju fett feint... PASS! 
3. Katter eller hundar? - Possssiiolosshimosshii, vovvve 
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? – NÅGRA FÅ FINA VÄNNER SOM ÄR ÄKTA!
5. Tv eller internet? - Internet <--- TV finns där med ju, silly you, vi lever i 2011 
6. Coca-Cola eller Pepsi? - Cola zero om vi ska snacka cola!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? - Hemmakväll är mer min grej awwssåå. 
8. Pengar eller lycka? - pengar känner jag för nu. eller bara ett rum och en vägg att stirra rakt in i?!
9. Dag eller natt? - Natt! 
10. Msn eller mobil? - ehm... jag blir lika irriterad på båda varelserna men jag andvänder dom ändå?

Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - Ne, duktiga barnet har inte ens försökt! 
2. Brutit ett ben? - Inte gjort det heller ^_^ FAST! Det vet jag faktikst inte hur jag klara undvika O_o 
3. Gjort nåt du ångrar? - Ja JORÅ. Ganska ofta.
4. Hoppat Bungee Jump? - HELL NO!
5. Ljugit för någon du tycker om? - Har hänt! 
6. Ätit en hel tårta? - Ja..själv...tjockis, kan ha hänt?
7. Gjort bort dig offentligt? - Va, vad säger du? Pratar vi om min vardag och livsstil nu? 
8. Viljat bli tsm med ditt ex igen? - ÖHM:.. 
9. Gråtit när ett husdjur dog? - jaaaaa, min fiskt... *snyft*
10. Velat försvinna? - Ohja, jag är lite mänsklig! 

Tio senaste!
1. Telefonsamtalet du gjorde? -Mikaela
2. Telefonsamtalet du fick? - Jonaaas
3. Personen du var med? - Min syster och killen Joakim.
4. Roligaste grejen som hänt? - DEN senaste saken, ehm... lätt road som jag är hittade jag massvis med roliga filmer som jag och Mikaela typ dog lite utav x_x
5. Personen du sms:ade? - Min mamma ^^,
6. Du kramade? - ööööööööööööööh. jo farmor vaerreee ju!
7. Du senast skrev till på myspace? - ehm. Jag inte ha myspace?! 
8. Du kommenterade? - "Ja."
9. Du tillbringade natten med? - Sängen. Vi kommer ganska bra överens. Sängen och jag!


nu vet jag! good to know =)

2011-04-30 | 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback