Hunt for ice cream truck.

AHHAHA, okej. Jag känner bara för att berätta en rolig grej ^^,

Jo jag sitter i mitt rum och hör på musik och sitter här vid datorn som vanligt och så hör jag helt plötsligt glassbilen och blir sugen på glass som aldrig förr! Då springer jag ut till köket och skriker kan vi inte köpa glass men då säger pappa "Ja, om du springer och letar upp den så". Men jag såg den inte på något ställe ifrån huset så jag och pappa sätter oss i bilen letar efter den men vi hittar ingen jävla glassbil så vi åker upp till översia för att se om den hunnit dit. Men nej då! Ingen glassbild där heller så det slutar med att vi åker till Konsum och köper glass. Då blev jag nöjd och glad och åker hem med min glass och sen när vi precis ska åka in på våran gata säger jag och pappa "lovar att glassbilen står där borta hos grannen nu!" Jo men vad gjorde inte då? JO den stog där och då har vi åkt runt i hela Charlottenberg och letat efter denna jävla glassbil och när vi väl köpt glass på konsum så står denna jävla bilden på gatan! XD HHAAHAHAHAH!
Måste säga att det är lite klockrent.

^^,


En bild på månen. Jag satt i mitt fönster.
Använde mitt underbara objektiv och lekte med det.
Bilen blev studdig, men det gjorde inget för mig.
Allt behöver inte vara skarpt för att vara fint.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback