Are you happy now? Is it a perfect life?

Eftersom jag har gått och blivit heeeelt beroende av nu mitt favorit program Glee sitter jag uppe och väntar som en galning på att det senaste avsnittet ska komma upp på nätet nu någon gång under kvällen! Håller ju dock på att somna för jag är så förbannat trött men ICKE! Jag ska se på det, punkt slut.

One thing, just one thing? Ta min ungdom?
Okej, nu är det så att jag blir lite, en aning galen på att vara 15 eller mer sagt 16 (18 dagar till det), men hur som helst. Vad ska man göra?  Som alla andra tonåringar? Är det kul? Är det kul att göra samma sak varje helg?
Jag har aldrig sagt nej till att ha en awesome kväll med mina vänner men ibland kan det balla ur. Bli för mycket.
Blööök. BLÖÖÖK. Därför ska jag uppfinna ett piller, ett rosa piller som gör så man växer 2 år och blir 18 eller varför inte 20 år för den delen. Jo men så man äntligen kan få göra allt de där jag längtar efter. Typ ja, få se.. Ta körkort, åka på alla dessa festivaler utan att vara beroende av mina föräldrar, åka utomlands, få se allt i världen man inte fått se, flytta, känna sig fri, fokusera på allt det dära man vill hålla på med i livet och glömma allt onödigt. All skitsnack, all ånger, alla känslor och all skit bara! Där satt det!

Men man behöver inte vara som alla andra tonåringar ändå. Varför inte gå sin egna väg och skita i det andra? Då kan jag kankse behålla min ungdom lite till ändå. Lixom för en stund. Tills timglaset rinner ut!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback