Wanna be your victim!

Asså, jag menar det! Detta är det bästa jag gjort! Jag gör framsteg!
HEHEHeeeee.e


Okej. Det kanske inte syns så väl. Men jag kan ju säga att min statistik lyder
Scour:4
Death:4
+ att vi visst började spela när jag precis skulle ta printscreen så jag dog.
men det är ändå det bästa jag gjort utan datamus.
IMORGON blir det troligtvis ändringar på det iaf ^^,

Intressant inlägg må jag säga! Nä, okej inte så värst. ville bara skryta lite eftersom jag är ganska så nöjd där faktikst.! (höhöh) Men en anna kul grej då! Idag (okej, kl är 01:09 men jag pratar om 15 april iaf) äre för tusikan bara en månad tills jag fyller! Jag är ball! Klarar döda 4 pers + ett headshoot och så fyller jag om en månad. VÄä''rsta aweseome!! Eller så är det bara aweseome för jag är alldeles för trött för att sitta och skriva just.
Öhm, jo godnatt kankse vi säger istället!
XXXXXXXXX

Marcus Price – Bubbelgum - Rebecca & Fiona Remix



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback