3 lägenheter!

Nu har jag sett 3 lägenheter jag really like! wiiiii! 



Den här verkar ju helt perfekt stor till mig. gulligt litet kök, en liten hall och en liten toalett. 
Nära skolan och nära centrum vilket är helt perfekt! den ser så mysig ut!

so..  lägenhet nummer två! 


Åååhååå, jag vill bara slicka på denna lägenhet! det står att det är högt itak, stora glas fönster (vilket jag ÄLSKAR) och har en söt kakelugn. dock är köket inte så vackert men jag kokar väl ändå bara mackisar eller tar mig en macka i köket så det spelar ju ingen roll egentligen. men fy, den är super mega fin! ligger till och med i centrum vilket är ett +! 

OCH NU lägenhet nummer 3! 

black and white! okej, nu sa jag att jag knappt använder ett kök men GAD!
I want to pray to God in this kitchen!
En tvåa, balkong, större kök. kan det bli bättre?! fast det måste ju alltid finnas en nackdel.
den ligger för långt bort ifrån min skolan. wääää D:

Så, denna första lägenhet låter ju rimligast att skaffa sig men...
denna lägenheten i mitten skulle inte sitta fel [;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback