Paramore, do a song to me!

And back to the Paramore talk!
Nej men visst, jag kan väl säga att jag
kanske går in och älskar vissa saker en aning mycket.
Men jag menar, Paramore gör en sådan otroligt bra musik
så man kan inte göra något annat än att
verkligen bli förälskad i dem och när det händer
något tragiskt eller underbart för dem kan man inte
heller göra något annat än att få medkänsla!

Så jag kan bara säga att jag fortfarande inte kan
släppa att de har "gått isär" som jag säger...
Allvarligt, jag kan verkligen inte släppa det för 5öre!
Det är inte desamma att lyssna på dem när jag
vet att kemin och kärleken inte längre finns kvar.
Det ser så tomt ut på alla bilder...
Lixom man förväntar sig att Josh ska stå där brevid
och se allvarlig ut som han alltid gör eller
att Zac ska stå där och bara vara Zac.
Men nu gör dom inte det, dom finns inte längre!

Hur fan ska det bli?! Man kan inte ersätta några helt så heller!
Eller visst, klart det går men hur i hela friden kommer det bli samma sak!?
Det fattas bara nått, men jag älskar ändå!
Det är bara some real fucking sad things



Paramore

Den första musik videon de gjorde.


Och den sista de gjorde tillsammans.

Och nu låter jag rikigt jävla tragisk! hahahahhaaha!
Nej fan, fler ska det bli! *POSETIV POSETIV POSETIV POSETIV!!!*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback