Aother blackout...

Jag blir snart en galning i stan, (om jag inte redan är det?)
EEEEEEEEhehee! eller

Nej jag ska för en gångs skull komma till saken DIREKT
Ja, men nu är det så att jag fått mig en ny idol.
Hon heter Elsa (det är faktiskt inte mig själv som man nu skulle kunna tro)
Hon har fint hår, hon har fina kläder och hon har fin sminkning.
Hon är en riktig kvinna!






Hon får mig att vilja färga håret så här igen

men jag tror inte jag kommer göra det. just nu iaf ^_^

Det jag också har tänk på är att alla som jag diggar stilen på
är röd håriga typer, hur kommer det sig?
Like, Hayley, Elinkan (fast hon var) och nu denna Elsa.
Ja, jag gillar hårfärgen!
och sen ena dagen vill jag bara vara retro o gullig,
nästan dagen vill jag bara vara monki stylig
och sen dagen där på vill jag mer vara tuffare.

Och nu säger jag mig själv, hur intressant är detta?!
Gah, jag måste lära mig att skriva om livets gåtor! Jissessss...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback