When the music is screaming I want to feel it

Sommaren 2011 verkar bli en sådan sommar jag längtat efter!
En sommar med bara massa festivaler och konseter, kan det bli bättre?
Det kommer börja med
HÅKAN HELLSTRÖM nu i april.
Sen såg jag att LYKKE LI var i Stockholm den 2 maj.
snälla, ta mig dit?! Men vi får se hur det blir med det!
Sen funderar jag och Mikaela på att åka till
PEACE AND LOVE, och där är det GRYMMA artister!
Sen blir det ju självklart Arvikafestivalen.
Jag känner mig också ganska sugen på att
åka på WAY OUT WEST också.
En aning bra artister ska ju dit också!
Men sen är det ju också massa andra festivaler och
sånt man vill på men ehm...
sen var det ju också att man behöver ett jobb i sommar.
Måste ju ha råd, men hur kommer jag då få tid?
Hhaha, men ja tar det som det kommer!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback