If you want to get with me is it one thing you have to know...

you can be the one I don't wont
you can be all I want
you can have all I don't want
you can have all the things I want
and now, you standing here infront of me


Jag har aldrig något att skriva men jag skriver ändå.
Som den coola person jag är brukar jag
sitta och googla upp bilar jag vill ha.
Jag vill ha en cool bil och så ska hela bilen
dunka av musik när jag sitter helt uppklistrad mot
fönstret och kör i min runda illa söta bil med en skylt
"farts dåre" på baken. bilen ska också vara
röd eller varför inte en prickig eller hello kitty bil?
eheh, ganska brutalt coooolt!

 


Jag var en trollunge med affro när jag var liten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback