Trust me...

What's happen?
Jag hänger inte med för 5öre längre.
Förvirrad tjej.. ja det är jag det!  
(Det var mer fakta om mig som person)

Världen är så grym och världen är så hård
mot oss som är så sårbara!
Varför ska vi leka med känslor
och leka med verkligheten som är så hård mot oss?
Men det går vidare och leendet kommer komma tillbaka.
Vi behöver detta någon gång också men vi vill egentligen inte.
Det tar alltid tid med känslor och ledsamhet.
Men bara vi finns kommer det kännas bättre.
Det finns många upp och många ner men
vi ska bara försöka komma upp!
Steg för steg och dag för dag.
Det får ta så lång tid det behöver,
men vi ska inte ge upp!
Hur det ens känns nu,
så kommer det lyckliga slutet komma till slut! <3

jag vet jag själv alltid vill ha musik att trösta mig med.
Britta Persson – Annoyed to Death
B.o.B – Don't Let Me Fall
Amanda Jenssen – Rising Up
Katy Perry – Firework
Kelly Clarkson – Since U Been Gone
Those Dancing Days – Hitten
Timo Räisänen – Outcast
Johnossi – Dead End
Robyn – Cry When You Get Older







Det var fiint skrivet elsa:-) <3

2011-01-14 | 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback