Jag tyckte det var lite roligt.

Jag tyckte det var lite roligt, haha! Nu var det så att jag hade beställt ett litet linne ifrån Zara. Ja men visst, idag kom det hem väääärsta stora skåpbilen (den var gul) och så ringde det på en kille på dörren och så fick jag mitt linne. Det var till och med security checkat. jag måste säga att jag tyckte det var gulligt! :')



men ehm, det var inte de jag tänkte på egentligen. jag tänkte berätta om en bok som jag fick av min mormor. 



det var de. jag åter kommer senare med att inlägg om paramore. NO WAY!? inget ovanligt. men helllö. det är imorgon jag ska se dom. klart jag måste få ut min crazyhet lite innan och inte bara imorgon, då jag ska stå längst fram! tihihi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback