I left my heart with the music

När du är kär i musik och drömmer dig bort till en plats där ingen annan än du och musiken finns. Då ingen kan eller får störa dig där du svävar på musiktoner och rytmer. Då du känner dig lycklgare än någonsin och då du får känslan av kärlek som ingen kan förändra. Hjärtat som stannar till en tag och sedan smälter av de vackra som inte går att beskriva utan att utföra den själv. 

Vart vi ska ta vägen sen? Jag har ingen aning, jag är bara en förvirrad tjej med inga ideer. Jag ser mig omkring, kankse letar efter samma sak som dig? De flesta klarar sig fint, men jag vill inte stanna på en plats. Jag har egentligen inget att säga, bara ibland. Nästan inget seriöst. Bara ibland, då jag är seriös. Efter en lång lång tid av väntan. Säg inte att det har varit så, nej. It's never been like that.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback