Lady Gaga blir sämre?

Egentligen... sedan när blev egentligen Lady Gaga dålig? Jag menar, hennes nya album Born This Way är ju inte alls bra jämförelse med The Fame och Monster. Nu är jag inte världens Lady Gaga fan heller men hon kunde ju göra musik en gång i tide för då tyckte jag om henne. Första gången jag hörde Just Dance med henne blev jag galen, den va ju as bra, hon va bra och det var det första hon hade gjort. Men tråkigt nog kan jag inte säga att jag tycker hon är så bra länge men kan ju också vara att jag inte gillar musik stilen så mycket längre heller? 
Men nu bara lyssna på låten, man blir så glad och så får man en sådan sommarkänsla! 
Var detta sommaren 2007? Galet va tiden går egentligen! ='D 



Hon är fortfarande bra juh :[

2011-06-27 | 14:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback