Till 9:orna <3

Jag har alltid tänkt på 9ans avslutning som ett av de sorligaste kapitlerna i mitt liv men idag kändes det inte alls sorligt. Det kankse borde det? Att veta att man skiljs åt och inte kommer komma tillbaka till Gunnarsbyskolan och alla man kännt sedan man började på förskolan. Det känns ändå konstigt att tänka sig men att veta att det är slut nu känns ändå så otroligt bra! Jag har kämpat och slitit i det sista året för denna dag. Några dagar har jag inte ens vetat vart jag skulle ta vägen för det blev för mycket för mig men nu är jag klar med detta och är redo för min resa ut mot gymnasie tider! 3 år till med allt med det jag älskar! Foto, film, skriva, tv, radio... ah, allt de där! Jag är redo att ta steget till det nästa kapitlet i mitt liv. Starta något nytt och avsluta det gamla! Jag kan inte beskriva hur glad jag för att få köra mitt egna race nu! Mitt alldeles egna som ingen kan stoppa mig i! 
Men nu ska jag inte säga att jag bara är glad! Klart jag kommer sakna er alla så otroligt mycket! Vi har haft så tur att vi har haft en sådan sammanhöring alla dessa år fast bråk och tårar så har vi alla hållt ihop ändå! Vi har funnits för varandra oavsett vad! Men vi ska inte säga hejdå riktigt än! Vi har våran kväll i kväll som vi ska göra till den bästa tillsammans oavsett hur vädret ser ut! Sen ska vi inte glömma hela sommarlovet som vi har tillsammans också! 

Ni ALLA i 9an kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta för att ni har gjort mig så glad och fått mig att skratta alla dessa 10 år!
Ni ska veta att ni betyder så otroligt mycket för mig och kommer alltid göra! 
Alla lärare genom åren och speciellt ni under högstadiet.
Ni har lärt mig allt jag kan så tack så otroligt mycket för alla år! 


Men nu kör vi! Kommer alltid tänka på 95:orna på Gunnarsbyskolan när denna låten spelas! Taio Cruz – Break Your Heart.  Och nu gjorde jag nästan så det föll en tår! Men denna låt får mig alltid att tänka på er då vi firande Linus Malm på honoms födelsedag, och damn. Det var då vi alla klickade och fan för kul vi hade. Vi sket i melodifestivalen och spelade denna låten av väldigt många!!
PUSS på er och ALL MY HAPPINES TOO YOU!
Lycka till i livet och hoppas ni får det bäst! =]




fint skrivit elsa ! detta diggar vi stort , våran härliga kväll ikväll! :D ikväll kör vi :D:D:D:D sista kvällen med gänget!

och denna låt du pratar om måste spelas ikväll ;o

2011-06-17 | 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback