If this was forever?

Åh, ni vet den här känslan man får när man har sommarlov? Ni den där underbara känslan när man känner sig avslappand och känner sig fri och ledig! Solen som lyser ute och man bara kan sticka ut och sola och länna solens stråla tränga sig in i huden. All the freedom! Inga krav och ingen stress! 
Visst, nu är vi lediga fram tills tisdag så det är ju egentligen inte lov men den känslan bara kom och jag älskar den! Det bara pirrar i magen på mig att veta att efter vi har kommit tillbaka till skolan så har vi våran middag på onsdag sen på fredagen där sätts betygen (de sista betygen, gaad!) och sen nästa vecka där städar vi typ bara och kommer åka på en tur sen är det fotbolls dag (>_>) och sen... sen slutar vi för gott! Ingen mer Gunnarsbyskolan och vi kommer inte komma tillbaka till alla vi gått med tillsammans i 9 till 3 år! Nästan lite ofattbart men ändå så längtar jag så grymt! Jag kommer gråta men jag tror vi alla längtar! 

sommaren 2011 ska jag ta vara på!
kan bli den sista vi alla har tillsammans innan vi går skilda vägar! ='D






sommar fäger och sommar nätter och en Grekisk ö!
-måste nog ta nya kort snart också.. eheeh O_o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback