Turen till Grekland...

Nu är det väl egentligen då jag ska sitta och skriva hur allt har varit på min semseter? Allt roligt som händ och sånt? Fast, näää... det orkar jag inte sitta och skriva flera noveller om men jag kan kortfatta allt och säga att jag har haft det så extermt jävla skönt, lugnt och harmoniskt! Tredjde gången vi åkte till Karpathos men första gången på stället Lefkos som vi bodde på. Och så säger jag att jag ÄLSKAR att träffa folk, lixom lokalbefolkingen som man bara börjar prata med! Helt mysigt!!
Det roligaste var nästan när vi var inne i den lilla "staden" en eftermiddag och så går vi förbi en resturang och så säger en man typ "ey, ni har ju här för 3 år sedan? HEEEJ!!!" och vi bara nej men gud hej!!!
Så hade denna mannen jobbat på tervernan där vi har bott dom två första gångerna på våran vistelse på Karpathos! haha! det är sånt jag älskar med att vara ute och resa! alla möten med människor! :D
Men nog om det! Jag skulle kortfatta detta ja! Det har varit sol varje dag och havet går inte bli bättre på något ställe i världen! Punkt slut! Nu var det bara skönt att få komma hem och lägga sig i min EGNA MJUKA säng med MJUKA kuddar och inte på någon hår säng med hårda kuddar >_> och sen att få stänga in sig i mitt egna rum utan att några andra människor runt omkring mig kommer och är nära på mig hela tiden! BLÖK! 
Fast ändå, jag gillar inte att komma hem efter jar varit borta. Det blir lixom, deprimerande på sätt och vis?  Men jag har ändå längat hem! Har läst I am number 4 under resan så jag har bara velat åkt hem och kika på den så det ska jag jammen i mig göra nu innan jag somna skönt i min underbara säng! ='D




en bild från mobilen sedan igår kväll, men de får duga så länge! ^_^


Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-11-14 | 09:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback