The inspiration in Elsa's life.

Tänkte faktiskt berätta om de personer som jag ser upp till, dom som ger mig inspiration och dom som får mig att förstå vad jag vill.
Jag kan börja med en tjej som jag har följt i snart ett år. Hon kommer ifrån Skåne men bor i Stockholm där hon studerar på unerversitet. I hennes blogg skriver om mest som secondhand och tar så extremt underbara bilder som får mig att bli så extremt avundsjuk! Det jag gillar med Elin är hennes unika stil, nästan allt hon har på sig är ifrån second hand det blir så unikt! http://www.radarzine.se/elinkan - där kan man få en närmare titt på hennes liv!



Den andra personen som kallar sig själv för Lykke Li. Det som inspererar mig med är att hon har en så underbar stil på både hennes musik och hur hon klär sig. Musiken är halvt mystisk och kläderna är det som kallas för stil! Men sen när man bara ser på henne är hon hur snygg som helst också! http://www.lykkeli.com/ - titta på henne!



Okej, nu till den tredje personen som betyder allt för mig! Jag blir nästan tårögd då jag bara tänker på hur jag ska få fram allt, men hon ger mig all inspiration som finns. Hon lockar till mig mod, hon ger mig glädje och hon ger mig lyckan! Hon kör sitt egna race och hur kan man inte se upp till någon som gör det? Hon har världens underbaraste röst och ett sådant vackert utseende. Jag skulle kunna offra min lill tå eller om inte mer för att kunna få hennes så otroligt underbara röst! så om jag ska säga, jag har sett upp till henne ändå sedan i 5:an vilket nu blir typ i 5 år och hon har betytt lika mycket för mig dessa år om hon inte ens betyder mer för mig nu. Om jag ska vara helt ärlig, utan att hon ens vet att jag finns så har hon hjälpt mig till att bli den person jag är idag, hon och dom andra i bandet har hjälpt mig igenom mycket och fått mig att må bra! Det är som kärlek vid första ögonkastet over and over again och det kommer aldrig ta slut. Hayley och dom andra i bandet kommer alltid betyda lika mycket för mig, oavsett vad! Alltid kommer dom finnas i mitt hjärta, finnas i mitt liv. Tårar som sprutar ifrån sorg och till lycka kommer alltid vara till dom! Och folk kankse tänker att jag är störd av att vara så besatt och älska några så otroligt mycket men jag klarar bara inte av att inte ha dom i min närhet och känna hur dom berör mig i hjärtat. Jag får... panik och det klarar jag inte av. Jag kan bara inte föreställa mig ett liv utan dom. Utan någon att se upp till och älska som jag gör! Dom är min dysfunctional family som Hayley sa i London och den familjen kommer jag aldrig komma ur! Aldrighttp://www.paramore.net/ <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback