I KNOW WHERE YOU LIVE

OH MY GAAAAAAAD! Nej men seriöst, jag kan googla mig själv!
Det är ju fan fett awesome! Jag är ju värsta celebrity!
Står ju lixom att jag vann denna litteratur tävlingen, om mina konståknings år och att jag har gått med i en grupp på facebook att jag inte gillar pulvermos!
Asså det är ju fett awesome!
Kommer till och med upp bilder på mig ^_^
(Bara för att jag googlar mig själv betyder det inte att jag är en nolifer)

Jag tror faktiskt jag borde skaffa mig ett liv utanför mitt hus.
Jag börjar snart bli psykisk sjuk av att sitta inne hela dagarna
och göra samma sak hela tiden, ehm.
Jag sticker nog ut imorgon oavsett jag är frisk eller inte! PUNKT sLUT


STONE FACE SUCKERS.



jag har också googlat mig själv.... :(

2011-03-01 | 17:31:50

Ska du säga! Ditt hår är 2 die for! <3

2011-03-02 | 08:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback