I live in a magic fairy tale.

Jag: Mikaela... Om vi hade gått på en skola i USA så hade du varit en cheerleader eftersom du var sportig när du var liten och eftersom jag inte var det eller aldrig varit skulle jag vara typen som gick i Glee. Jag skulle lixom inte varit cool och du hade lixom varit cool. Men då en dag skulle du börja i Glee och då skulle vi bli bästa vänner! :)
Mikaela: ...............Bra att du har fantasi iallafall Elsa.

Jaaaaaaaaaaaaaaaa 8-), nej men hallå.
Jag måste få leva i min fantasi värld tills den dagen kommer då jag inte behöver leva i min fantasi värld. Jag behöver min fantasi och världen som spelas i mitt huvud. Annars kommer jag bli deprimerad. Jag vet det. Och om någon vill mig något får dom ha tålamod och vänta. OM dom inte orkar vänta kankse det inte är äkta? Men jag lever som jag lever och jag behöver leva som jag lever just nu. Jag kan faktikst inte ändra på att jag behöver min egna värld för att må bra i mitt hjärta! He he he. ^_^



Egentligen skulle jag skriva ett inlägg om en rolig händelse när jag praoade som flygvärdinna samt min resa till Tokyo. Men det blev inte så. Jag såg på Glee, pratade med Mikaela och behövde skriva om min fantasivärld. ÖHM, kanske folk tänker men WHAt, I don't give a fuck. Det är bara jag. Och folk borde få veta hur jag är! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback