I'm guilty

AAAMGA! Jag behöver lugnande! I DIE, typ ja.
Jo men allvarligt, jag gör det. Jag är så bitter och allt jag ser och hör går mig på nerverna! Jag har lust att bara dänga ner något eller bara stänga in mig i ett jävla fult litet svart äckligt rum som har hur mycket isolering så jag inte hör ett piss och aldrig komma ut där ifrån. GE MIG GE MIG GE MIG! Jag måste lyssna på aggresiv musik också med mycket trummor och elgitarr, och ingen smör musik som äckliga Bruno Mars. Han går mig också på nerverna. Allt är äckligt och allt är fult!
BLä, jag orkar inte se samma sak varje dag.½!!!!!!!!!!!
Jag vill till något annat ställe där jag kan sitta och vara bitter utan att någon pratar med mig. Låta tiden gå tills jag blir glad och stanna där!

SÅ JÄVLA MÄKTIG BILD! ........
mmmm, kul. intressant. roligt. fult. inlägg. tack och hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback