They say that I always singing, I have to be a happy thing.

Det är ju faktiskt mars och soleeeen skiiiineeeer!
 Eller den börjar gå ner nu men den gjorde!
Fåglar kvittrar och snön smälter ifrån taken!
Kan det bli mer underbart?! nääää ;)
Så heeeeela denna fredag har jag legat i min säng
och lyssnat på musik som får mig
att tänka tillbaka på våren/sommar 2010
så man blir lite gladare än vanligt! =D
Jag är så taggad på fiint väder så jag kan börja gråta!
TÄNK DÅ!!!
Först och främst skinjackan och conversen på! 
Sendan ett par höga shorts med ett linne till men ett par mysiga och lätta skor till.
Mysiga klänningar med bikini under och sunglasses + massa gulliga höga kjolar!
Sedan har jag fått för mig att jag tycker rött läppstift är uuuur läckert!
MUMMMMMMMMMMMMs, ja jag gillar sommar tror jag.


känner mig alltid lika cool när jag lyssnar på muuuuuusik!
dock måste jag köpa nya bäbisar för
jag har tejpat ihop ena sidan för den är trasig =<
det syns till och med att de är helt sneeea där på bilden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback