Give me a second!

Igår kväll när jag kikade runt på spotify hittade jag en gammal gammal spotify lista så jag sparade den på nytt och lyssnade igenom den. Och allvarligt mitt hjärta stoppade när jag lyssnade på den, aldrig har mitt hjärta reagerat så när jag lyssnat på musik från förr. he he, kan ju vara att jag helt totalt hade glömt bort dessa låtar och sedan helt plödsligt hörde jag dom och började tänka tillbaka. men gud vilken underbar känsla det var!
Nu knarkar jag Shout Out Louds – Fall Hard  som om det vore sommar 2010 och festival! =D

Åh, jag blir alltid såhär crazy på början av våren när solen kommer, fåglara kvittar och snön smälet så man ser asfalten!
Det är underbart underbart underbart underbart!





Sommardagar på Arvikafestivalen ^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback