I feel a hate crashing over me

I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over meI feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.I feel a hate crashing over me.




Okej, jag har väl kankse nämt det någon gång förut? Att människor går mig på nerverna? Att jag bara blir irriterad på att se på en människa? JA. men nu är det så och för det ska det bli så förbannat skönt att börja på ny skola, i en ny och myckte större stad! Eftersom det ändå tar ett tag att pendla och att jag behöver min ensamhet för att klara av människor i min omgivning så är allt jag ber om just nu en lägenhet så jag kan ta den tid jag behöver för att sitta och göra vododockor på folk och sitta o sticka nålar i dom tills dom plågas rikigt rejält.
Okej, nu kankse detta låter rikigt jävla brutalt att jag typ "inte tål människor" men asså. Jag behöver bara ta den tid jag behöver och bara vara med mig själv si så där några gånger i veckan?  Vi alla har saker som inte är som det ska, eller? 
JAg menar, jag har problem när folk kommer nära inpå mig och lixom kommer och "förstör" min omgivning och snacka inte om baciller (BLÖÖKLEEK!!!) och sen detta med människor. Men vi alla är väl som vi är? 
Sen är det ju så att min vännina Mikaela brukar säga detta:
Asså om folk ska lära känna dig borde dom gå i en kurs om dig så dom får reda på hur du är


WHWAHAHAHAHRHHHAHAH säger jag då. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback