If you want to laugh, you have to see it!

Well..  let's see! Idag är det morsdag. Grattis mamma! Sen var jag på bio igår med Amanda och Vickan! AHWhA! Baksmällan 2, asså I die. Säger bara, den va fan bättre än ettan! HAhaahha, så jävla rolig så jag typ die! tror det var vi som skratta mest på hela bion. För allvarligt. Så jävla bra film! hahhahaa

Men nu sitter jag i soffan, framför tven. När jag vaknade imorse var det ingen hemma. Jag blev glad. Så då gick jag och tog ut två smörgåsar jag skulle rosta men då tappade jag en av mina smörgåsar och den åt Alice upp. Så jag blev sur på henne. Men sen fick jag mina två smörgåsar och stte mig vid tven. Och då kom dom hem. BLLÄÄ! Jag ska skjuta dom...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback