i'm screaming for nothing.

wweheh,  jag gick hem ifrån skolan förut. rebell! hade bara en lektion kvar! men jag hade faktikst så fruktansvärt ont i mitt huvud. ondare (heter det så?) än vad jag brukar ha. jag orkade inte le. (sad face) men jag kom hem, åt lite mat. satte mig vid tvn. sov (LOVELY). vakande. bakade kladdkaka. tog random cambilder på sofias dator. åt kladdkaka och jordgubbar. sen blev jag mycket piggare!  men bara för jag sa det fick jag lite ont i huvudet igen! MEN BLÖÖKL. jag är ledig i en vecka nu. jag har inget att gråta över! =D livet rullar ju fan på ändå! c;

ser ut som det kommer bli vacker väder imorgon! *happyface* jag ska till arvika imorgon. jag ska titta på mina ögon och KÖPA EN DATAMUS så jag kan spela cs på rikigt! damn så mäktigt detta kommer bli! ska också invenstera ett plektrum har jag tänkt mig så jag kan bli awesome på only exeption som jag aldrig lär mig rikigt när jag inte har något förbannat plektrum. WWEEHE!

har jag något mer i mitt bakhuvud som jag vill skriva? .... öhm. nä, så därför gå jag och rensar lite i hyllan i garderoben. vilken hylla det är säger jag inte. jag vill bara inte. ni behöver inte veta allt.... 


det tar sig att där på twitter! jag tycker det är coolt, faktiskt :V




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback