I'm trying to find gravity.

det sista för idag. 

jag känner att jag flyger på rosa måln och jag bara drömmer mig bort i mina tankar. jag har inte kännt detta lugnet på flera veckor och jag bara känner hur lyckan sprutar innuti mig. det har inget med ovärlden att göra. om jag bara blundar, hör på musiken som spelas i mina hörlurar och tänker på de sista Glee avsnittet för denna säsongen känns det som hemma. jag har aldrig upplevt något mer underbart än det. 
så nu när jag blundar och ser allt som spelas i mitt huvud ser jag inga gränser, jag ser bara min drömmar. min drömmar som blir verkliga och hur jag går på gatorna i New York, London och Paris. jag ser det lyckliga slutet som jag inte sett på en lång tid, det jag saknat alldeles för länge. ser hur allt de jag blev rädd för blir mitt till slut och ångern som sakta försvinner från mitt huvud. det är snart borta. 
jag är fortfarande rädd men nu vill jag bara stanna här ett tag så jag vet hur det känns att leva som mig. leva på det sättet jag lever bäst på.
-kiss me goodbye, I won't come back for a while.

att förändras bland det gamla är omöjligt. det är därför vi kommer skiljas åt.
och tankarna som fortfarande cirklar runt dig... det får stanna ett tag till.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback