Nu börjar samma grej.

Hiheiheihe! Det var en mycket trevligt kväll hos Martine igår! ^_^
Och imorgon! Ja imorgon börjar skolan! Som jag längtar! =DD=D Eller kankse inte. Lixom jag har varit lediga i 2 veckor och jag känner mig inte redo för skolan. Jag hoppas det blir jätte fult väder nu så det bara regnar och regnar och regnar så man inte behöver känna sig så deprimerad av att sitta inne på dom fula lektionerna och möggla sönder ='[  *wwäää* inte kul ju! 
MEN EN ROLIG SAK ÄR ATT JAG FICK MINA EFTERLÄNGTADE BULLAR PÅ BURK AV MAMMA FÖRUT! =D, fast sen insåg jag att jag hade engelska att göra som jag bara har skjutit upp nu i 2 veckor.. he he he he.


mooommms på goda bullar på burk! okej, första gången jag öppnade dessa mommsiga bOOOllar trodde jag det var bröd med skink bitar i men det visade ju sig att det var bullar med kanel bitar som sedan smälte och jag lixom ÖÖH DIE när jag fick en tugga i min mun! Jag typ sätter mig på golvet och ber till USA som uppfinner dessa grejer som gör så jag blir så glad och nöjd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback