when we take up the scissors.

Ah, okej! nu ska jag försöka skriva snabbt innan min dator döööööör! 
hur som helst, jag har funderat och funderat, funderat och funderat i flera dagar om jag ska klippa min kugg själv. yyeee, och jag gjorde det. Igår. Men dum som jag var gjorde jag det med blött hår. well, det blev väl ändå helt ok. Men sen när jag kom hem klippte jag lite till för jag blev galen på den. HÖM, okej. Det belv väl ok det också. bättre än innan men jag måste nog tillägga att kunna försörja mig som frisör är nog ingen framtid för mig! 
Minns bara den gången jag skulle klippa Linn för hon ville ha tuppkam (vilket var rikigt inne då vi gick i 5:an på gunnarbyskolan) och det blev ju "sååååååå bra", helt snett och fint! Men detta blev nog lite bättre och man kan ju hoppas att jag har utvecklat lite på dessa åren också! ^^, 


okej, jag vågar dock inte duscha och se hur det blir när det är lockigt... håller det platt så länge som möjligt!


sv: har lagt till dig nu :) säg till när du har lagt till mig också. kram

2011-05-26 | 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback