Jag går allvarlig snart in i väggen. bokstavligen.

Jag har fått en så stor lust att blogga hela dagarna. om vad? det var jag inte, inget speciellt. därför känner jag för att bara bomba med massa bilder men vet du vad? det går inte, jag har inga bilder. då säger kankse någon. --

"du går media, borde du inte ha bilder?" - nej tyvärr säger jag då, visst går jag media men jag har aldrig tid.
jag går upp halv 6 på morgonen. åker till karlstad, tar bussen till skolan, går på lektionerna. slutar på skolan. tar bussen till torget. går till tågstationen. tar tåget hem och tre dagar i veckan kommer jag hem 10 över 6 om det inte är mer förseningar än vad det brukar. och vet ni då? nej då är jag döds trött. hinner bara äta, duscha se på tv en timme innan jag dör av trött het och måste sova! YEEY FML.........

MIXED UP- det jag lyssnar på när mitt humör är som det är just nu. 

- bildens ursrpung. http://weheartit.com/entry/15386593



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback