NYC. the place I want to be!

åh,  jag fäller nästan en tår och massa fler. jag vill så gärna vara i New York nu. Jag vill vara på konserten alla galan människor är på just nu. I väntan på att få se paramore. I väntan på att får sjunga med dom. I väntan på att få slicka på dom. *WÄÄÄHÄÄGÄÄHÄH* Alla galna människor som får sjunga till The Swellers, This Providence , The Stereo och Fun. Jag vill också vara där och älska förbanden som jag redan gör! HUR GALET BRA KOMMER INTE DENNA KONSERTEN BLIR?!?! 
Jag kan iaf titta på den. I min säng. Gråta lite. Försöka klättra in i datorn för att ta mig till New York. Ja jo jag tror det går. DET GÅR DET GÅR! jag är snart där. PÅ VÄG för att SLICKA på PARAMORE. 
åh...... det är den sista konserten för denna gånge. Åh. Nu kommer dom chilla. Skriva massa nytt så jag kan få ännu en skiva eller fler i min hand och gå på flera konserter och lära mig ännu flera Paramore låtar. Jag menar, de38 låtar jag kan av dom nu kan väl bli dubbelt så många. Om inte fleeeer? 

Nä, jag känner mig tragisk här i min säng och fäller några tårar för jag också vill vara där. 
VÄRLDEN ÄR SÅ ORÄTTVIS! jävla fan....
nu sjunger The Swellers om tårar också. 
Jävla fan...... jag vill stå bland folk, bli dyng svettig, SJUNAG, HOPPA OCH DAAANSA! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback