Elsa Billgren aka Elsa Farelius?


Elsa Billgren. Mina ord för henne är "WOW- vilken pärla." 
Hon är en förebil för mig. Kan inte säga att jag ser upp till henne bara pga av att vi dela samma namn (hehe) men hon verkar ha ett hjärta av guld. Hon kör sin egna väg. Leter kläder bland secoundhand vimlet och är inte en av dom tjejer som går på dieter och är upptagen av sig själv. Hon är fin och jordnära. Lever livet som man ska och ägnar sig åt det hon gillar. Går på modeshower, går på mingel, skriver i Elle.
Det är Elsa jag tänker på när jag ser på min framtid. Hennes framtid vill jag ha i slutet. 
Gifta sig med en musiker och leva i mode, kläder och rese världen. 
Hon är en fin förebild. 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback