Vi är dom som aldrig får varan.

Vi är förlorade vi två. Skyll dig själv, det är allt jag tänker på. Med knivar och blod. Förlorade, vi två. Vi leker med knivar och blod. Siktar mot hjärtat, det var precis allt jag ville. Ett steg fel. När världen börjar behandla dig kallt. Du som står där, med tårar i dina ögon och en svajade röst. Är det så vi ska gå. Jag brukar tänka medan jag går, jag tittar alltid bak. En extra kolla för något som kanske inte är kallt. Allt jag ville, står där nu. Lycklig, på ett annat palats. Jag kan följa dig till en annan start. Bara för att få en ny början, komma till våra favorit minnen. Det är allt jag vill. Inget tänkande. Människor blir svaga av att tänka. Ett fel blir ett fel då hela världen blir ett fel. Helvetet som brinner. En ton i allt, det är vad vi hör.
Om jag kunde spola tillbaka, helvetet blev himmelen. Jag skulle inte behålla en sak, skulle förändra allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback